Právě hraje

Title

Artist

Aktuální pořad
FRESH PRINCE

FRESH PRINCE

10:00 12:00

Aktuální pořad
FRESH PRINCE

FRESH PRINCE

10:00 12:00

Nadcházející pořad
SIESTA

SIESTA

12:00 14:00


FRESH KÓD PARTNER

Část lidí je při nákupním jednání orientováno na cenu. Přesně pro ně jsme vytvořili rubriku FRESH KÓD.

FRESH KÓD - SLEVOVÝ PROGRAM S VELKOU PORCÍ REKLAMY

5 sponzorských vzkazů (10s) denně, tedy 150 opakování / měsíc
4 FRESH KÓD FB posty na profilu rádia měsíčně (tedy 1 post týdně)
4x propagace mluveným slovem moderátora měsíčně (1x týdně)
Nonstop prezentace na webu rádia.

FRESH KÓD – JAK TO FUNGUJE
Spoty 
Spoty jsou vysílány v samostatném reklamním bloku FRESH KÓD.
 Blok má tuto strukturu:
úvod (motivace pro posluchače zapojit se do programu)
spoty 3-4 partnerů FRESH KÓD
koncovka (upozornění na web, kde jsou informace o všech partnerech)
Například:
"Fresh není jen rádio, ale i parťák, co ti zařídí zvýhodněnou cenu. Stáhni si appku rádia a s FRESH KÓDEM ušetříš! 
Defendia - sleva 10% na veškeré sebeobranné prostředky. Jdi defendia cézet a zjisti více.
STK Ostrava - sleva 10% na STK a 20% na jarní prohlídku vozu.
Servis navigací cézet - sleva 15% na všechny nové navigace.
Informace o všech partnerech najdeš na frehsradio cz.“

Partner má možnost připravit si speciální text pro každý měsíc, během kterého je zapojen do FRESH KÓD. 
Text by měl komunikovat aktuální slevovou akci.

Facebook posty
Na profil rádia postujeme každý týden vaše příspěvky, které propagují aktuální slevu nebo bonus.
Tyto příspěvky buď můžeme připravit kompletně my, nebo je dodá partner.
  
Mluvené slovo moderátorů
Moderátoři v prime-time (po-pá 8-17.00) na základě dodaných podkladů informují o jednotlivých nabídkách partnerů, zapojených do progamu FRESH KÓD. Informace mohou být podrobnější, než u spotů. Jednotlivé moderátorské vstupy mohou mít délku až jednu minutu. 

Homepage webových stránek Fresh rádia
Přímo na homepage rádiových stránek prezentujeme všechny partnery FRESH KÓD. Každému partnerovi je pak věnována jeho vlastní podstrana, kde o jeho aktivitách informujeme podrobně. Tado podstrana může být propojena s webými stránkami partnera. 

Maximální efekt a racionální úsilí
Program FRESH KÓD je nastaven tak, aby jeho administrace byla maximálně efektivní a racionální. Jinými slovy, aby bylo fungování co nejvíce automatické a vyžadovalo jen minimum času z vaší strany. 
Partner programu FRESH KÓD pouze jedenkrát měsíčně stanoví konkrétní slevu nebo zvýhodnění pro následující období. Rádio na základě zadání připraví návrh textu sponzorského vzkazu, vizuálů a textu pro mluvené slovo moderátorů. Toto pošleme partnerovi k odsouhlasení a hotovo.

Jednoduchost pro posluchače
Našim společným cílem je, aby se do využívání nabídek FRESH KÓD zapojilo maximum posluchačů rádia. Proto čerpání slev nebo zvýhodnění nepodmiňujeme žádnými registracemi, poskytováním emailu nebo mobilního čísla ani dalších údajů. Primárně pouze vyzýváme zájemce ke stažení aplikace k poslechu rádia. Ale partnery v jejich vlastním zájmu žádáme o maximum vstřícnosti a poskytování slev i na základě pouhé deklarace jejich potenciálního zákazníka o tom, že by rád uplatnil slevu v rámci FRESH KÓD. 

Chcete vědět více? Zvu Vás na kafe :)
Ing  Miroslav Pifka
marketingový ředitel
608 110 207
mirek@freshradio.cz

Nejnovější aktuality

Nalaď si rádio v aplikaci

Fresh kód

Nadcházející akce

Studio Fresh Radio

PREMIÉRA FRESH VÁNOČNÍHO SONGU!


25 listopad 2024